27november

Asså, fasen hur många är de?

Kategori: IP - KY Akademien

Alltså nu får dom nästan ta att ge sig H&M? Hur många designers skall de ha? Är det ledtrådar från alla? Skall alla designa för H&M? Eller? Hetaste ryktet är just nu Lanvin i mode världen, bland annat från Vogue.

Jag och Sara spekulerar just nu, eller ja har en allvarligt djup diskussion angående vilken/vilka designers som samarbetet gäller. Spekulationerna är följande just nu att alla videoklipp har ett band eller är den designers som redan har samarbetat med H&M. Kanske är det något nytt att alla har med nått plagg? Vet inte men smart är det. Och spännande.
Den nionde får vi veta hur det hela ligger till iaf.  Vi är verkligen så engagerade som H&M vill att vi skall vara. Jag går ju typ igång på det här. Ordentligt. Här kan ni se alla filmerna.

Image and video hosting by TinyPic

Matthew Williamsson?

Idag har det vart Powerpoint, powerpoint och sedan lite mer powerpoint. Seg dag endast med powerpoint redovsningar och presentationer om vår praktik plats vi hade i våras. Det var kul att höra hur alla har haft det , men det var otroligt segt i slutet.
Jag presenterade inte helt oväntat om min otroliga bra praktik på Sould och fick till en riktigt bra presentation. Är mycket nöjd. Men nu kan jag powerpoint. Det räcker nu så att säga.
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer


Kommentera inlägget här: