27november

Business Card.

Kategori: Daglig Inspiration

Visitkort finns det miljontals av. Det finns ruskigt många ful a och det finns alldeles för få som är riktigt snygga. Men det finns en del. Det här är en utav de riktigt snygga. Stilrent enkelt och det fyller sin funktion. Man förstår vad den här personen håller på med innan man man läst på kortet. Effektivt!
Idag är det ingen lektion på schemat men det blir till att plugga lite smått och gott i vilket fall. De latinska grammatik korten tar visst aldrig slut. Dessutom skall jag pilla lite på min portfolio, den behöver verkligen en uppfräschning. Och sen är det färglabbs-mojjs dessutom. Och kalendern. Åååh, sa jag ledig?, jag menar plugga.

Detta kortet är för en jazz sångerska från Valencia, Sandra Boïls.

Kommentarer

  • Rania säger:

    ja men eller hur, lager på lager <3 Underbart :3



    åh snygga visitkort, har själv försökt göra några åt mig nu som är snygga och stilrena men visar vad jag sysslar med.. inte lätt :/

    2010-09-06 | 14:56:51
    Bloggadress: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: