27november

kalender.

Kategori: IP - KY Akademien

Idag var det redovisning av kalendern jag suttit med i någon vecka nu. Shit vad mycket detaljer det finns att jobba på? Men jag kan stolt säg att jag inte har en enda avstavning på någon utav texterna! Men så har jag jobbat ganska hårt på det också. Jag har dessutom satt in alla namnsdagar manuellt och frilaggt jättemånga bilder. Och skrivt en ganska lång text om varje designer egentligen. Långt för att vara mig. skriva är inte riktigt det kag är bäst på om jag skall utrycka mig milt.
Ja, inte konstigt att det tar sin lilla tid egentligen.
Så här blev resultatet iallafall, här blir det ju lite mer översikt, men ni hajjar ju stilen. Temat är: 12 svenska mode designers eller modemärken. Jag är faktiskt riktigt nöjd med mitt resultat. Men nu har jag lite tankar från lärare och klasskompisar jag tar med med mig, så skall göra om lite saker. Men i huvudsak är jag nöjd med resultatet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: