27november

Lanvin <3

Kategori: Fashion

Så var det Lanvin iallafall. Jag gråter inte. Herregud vad jag kommer vilja ha saker från den här kollektionen.
För övrigt kom jag hem från skolan klockan 22:00 idag. Jag har formgivit den där jäkla översikten till grammatik spelet. Och är jag färdig? Nej. Det är så mycket att jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen. Imorgon är det iallafall möte med tryckeriet, skall bli spännande faktiskt. Så nu blir det till att hoppa i säng meddetsamma om jag skall få någon sömn. Börjar 08:30 i morgon igen. Härligt.

Alber Elbaz -
"When H&M approached us to do this collaboration, they asked if I could actually translate the dream that we created at Lanvin to a bigger audience. It wasn´t a project about dress for less. I think I loved the idea that H&M was going luxury rather than Lanin is going public. I thaught it was a smart concept, so I said "I do"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: