27november

@Nelly.

Kategori: IP - KY Akademien

Idag var jag på en praktikintervju i Borås, på nelly.com som ligger där. Intervju är väl egentligen inte rätt att kalla det, men vi gör det ändå. För tekniskt sett så var det de. Där visades jag runt av Elina som är webbredaktör och jag fick träffa olika människor med en massa olika positioner på företaget. Det kändes väldigt bra när jag var där och kan mycket väl tänka mig att ha min praktikperiod där.
Ända kruxet är nu att det faktiskt är en bra bit att åka till Borås varje dag. Skall fundera på det där över en vecka i Barcelona tror jag bestämt. Hihihihi för nu lämnar jag landet om sex timmar. Jag tycker det är väldigt rättvist.

Idag lyckades jag med pricka in en photoshoot med bloggaren Kenza (hennes blogg kan ni läsa här) när jag var på nelly. Det var roligt att se henne i "verkliga livet" eller vad man nu skall säga. Och svar ja. Hon är lika snygg i verkligheten också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: