27november

studiebesök.

Kategori: IP - KY Akademien

Jag var vart helt off här på bloggen det senaste. Det är mycket nu nämligen. Imorgo skall kalendern vara klar, en utskrift och en färdig pdf. Jag har inte skrivit ut. Kände inte att jag ville åka till skolan klockan 22 och göra det. Så jag tänkte åka in lite tidigare imorgon bitti och göra det istället. Egentligen det sämsta man kan göra eftersom man vet att utskrifter alltid krånglar. men men, vi får väl se hur det går.
I tisdags var det studie besök i Helsingborg på schemat. Riktigt roligt var det med många skratt och späckat med väldigt nördiga saker. Fick till och med köpt med mig lite blytyper och nördiga saker. Ah jag gillar det ändå.

(nej bilden är inte spelvänd för de observanta, de är bokstäverna som är spegelvända eftersom de trycks på papper...)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: