27november

Magasin-kväll.

Kategori: Livet

Efter en powerwalk i regnet efter jobbet och lite mat satte jag mig ner i soffan med en kopp kaffe, ett tänt ljus och nån smörja på tv, och satte mig för att leta igenom riktigt bra kollage-inspiration i magasin. Lättare sagt än gjort kan jag säga er. Men visst finns det mycket snyggt. Anledningen till detta är att jag skall få börja testa göra en plocksida för Nelly Magazine imorgon. Man vet vad man tycker är snyggt och ändå inte. Typ. Har ni något ni vet tycker är snyggt är jag glad för inspirationstips. Det blev en riktigt bra måndags kväll ändå.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Nej har nog handlat där en gång tidigare men inte så förtjust i den nätshoppen men gjorde ett undantag nu :) Ja Nelly har så mkt snyggt!

    2011-08-16 | 09:35:25
    Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/
  • Clara säger:

    Vad spännande! Jag tycker sånt där är så himla svårt. Att välja ut mina favoriter bland massa kläder och mixa o matcha. Det är nog inte meningen att jag ska jobba med mode..



    Svar: mjo, nästan varje dag ser min frukost ut såhär. Jag jobbar på restaurang vilket betyder kvällsjobb och då har jag mycket tid på morgnarna till att fixa frulle. Men inte alltid såklart :)

    2011-08-16 | 14:44:25
    Bloggadress: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: