27november

A/W11.

Kategori: a/w-11

Tänkte sätta ihop små collage med trenderna som "skall" gälla i höst. Sen om man väljer att följa dom eller inte, är ju en helt annan sak. Jag kan inte påstå att jag följer trender. Alls. Men jag tycker det är fantastiskt roligt, men jag har inte en aning om varför. Det är faccinerande. Och om jag hade haft ekonomi nog så är det möjligt att jag kanske hade köpt lite mer plagg inspirerat av trenderna. Men jag tycker jag att det är löjligt att klä sig i något bara för att det är en trend. Man skall klä sig i det man passar i, och vad som uttrycker ens personlighet. Men trender kanske kan vara ett sätt att hitta något nytt man inte visste att man passade i? Hur som helst. En ny kategori med namn Trender kommer till, den här säsongen a/w11.

Kommentarer

  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Jag älskar att följa trender! Brukar alltid se fram emot varje ny säsong för att se vad för spännande man nu skall få möjlighet att klä sig i. Utan trenderna hade jag nog klätt mig i samma gamla tråkiga kläder hela tiden. Jag ser det som ett ständigt flöde av ny inspiration =)



    //Emma Hå

    2011-08-04 | 15:20:51
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: