27november

trend report 1.

Kategori: a/w-11

Ormskinstrenden. Något att haka på tror ni? Jag gillar hur Chloé har matchat med ljusa skira tyger, t.o.m ormskinn i något som också är en trend, transperant. Prada kör också ganska hårt på ormskinnstrenden i höst, gärna i grönt. Kan inte säga att jag tycker det är särskillt snyggt, set plastigt och billigt ut enligt mig. Men å andra sidan lite 90-tal, som tydligen är på G tillbaka. Hurra. *ironi* Sedan matchar ju både Gucci och Prada ormskinnet med päls, som är en riktigt feting till trend i höst. Den kommer vi se mer av.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Med tanke på att jag redan kört lite granna på den ett bra tag. Och kärat ner mig i en acneklänning som jag ska försöka haffa, så ja. jag hakar på mitt vis.

    2011-08-05 | 01:41:06
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: