27november

Dear Glitter.

Kategori: Livet

Efter en lugn helg fylld med allt från bio, till besök hos föräldrarna, shopping och träffa världens bästa Erica och Malin så sitter jag till slut här framför datorn på söndag kväll. Är väldigt nöjd med helgen, och jag fick till och med inhandlat de sista julklapparna. Nåväl, jag har en kvar.
Nu e det bara 5 dagar kvar till julafton. Kan ni fatta det? Vart tog den här hösten vägen? Jag fattar inte ens att julen kom. Nått julpynt kan jag ju inte direkt skryta med heller. De lilla jag har, är två stackars glittriga renar. Som jag visserligen gillar så pass mycket, att det nästan är så att de kommer få stå framme året runt. Älskar att det är clena, för att vara julpynt, som endast brukar vara överpråligt. Inte min grej. Svårt det där med julpynt, jag gillar verkligen inte att överdriva det där, samtidigt som jag vill få julkänsla.
Kostade 75 kronor på Åhlens bland alla andra julpynts grejer.

Kommentarer

  • Anna Jansson säger:

    2011-12-20 | 23:16:55
  • Anna Jansson säger:

    Fiiiina

    2011-12-20 | 23:18:53

Kommentera inlägget här: