27november

fashionweek.

Kategori: Fashion

En av mina drömmar och något jag har bestämt mig för att jag någon gång skall få uppleva, är att få gå på en Fashion Week. Allra helst New York Fashionweek. <Mercedes-Benz Fashion Week>. Få gå och inspireras och faccineras av fantastiska visningar, uppleva stämmningen och känna modepulsen slå. Mäktigt.
Här på Nelly har alla inköpare åkt till Copenhagen Fashion Week idag och över helgen, och jag är inte alls avundsjuk. Notera ironin. Varför tog de inte med mig?

Kommentarer

  • Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto säger:

    åh det vill jag också, vilken känsla! :)



    sv: ja verkligen! kavajer är bäst :). Snygga jobb du gjort förresten, kikade lite längre ner :)

    2011-02-03 | 15:18:07
    Bloggadress: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här: