27november

rainbow.

Kategori: Fashion

Idag är det äntligen fredag. Oj vad jag verkligen har längtat efter helg hela den här veckan, även om den har gått ruskigt fort. Eftersom att det är mycket färg som gäller i vår och sommar, så bestämde jag mig för att göra en liten regnbåge med alla fina kläder från visningarna s/s11. Något skall man ju ha att göra. Jag tycker det är så himla fint den här våren med färg. Visserligen är väl jag inte den mest färgglada typen, har helst på mig svart, svart. Och lite svart också.

Bilderna kommer mest från style.com, men är även lite andra sidor. Kan inte säga exakt. Så kan det va.

Kommentarer

  • Emma Hå säger:

    Den helgula från MaxMara med ultravida byxor och min drömoutfit den här våren. Allt jag gör kretsar kring den, haha!



    //Emma Hå

    2011-02-25 | 13:56:24
    Bloggadress: http://emmahas.se
  • Lisa L S säger:

    Härligt med så mycket färg! Älskar att det är tillbaka i modet efter alla mörka år.



    Ha en härlig helg!

    2011-02-25 | 22:46:36
    Bloggadress: http://lisalstrannesten.blogspot.comh

Kommentera inlägget här: