27november

28 januari.

Kategori: Praktik

Yes då var det fredag igen och ännu en vecka är avlklarad på Nelly. Nu har jag vart här på Nelly i 2 månader och en vecka. Det är alltså bara en månad kvar nu. Tiden går fort när man har roligt, för det har jag. Otroligt kreativt, mycket att göra, jätte härliga arbetskamrater och jag får jobba med precis det jag vill jobba med. Just vad jag känner just nu iallafall. Kan det bli bättre? Därför passar det med Nellys Alla Hjärtans Dag kampanjbilder.

Om nån timme drar jag till Ikea för att köpa på mig lite grejer till flytten som sker på lördag. Ikea är roligt, den här eftermiddagen kommer bli rolig. Jag vill ha lördag nu.


Bildkälla: nelly.com

Kommentarer

  • priscilla säger:

    imorgon börjar en tävling om en matkasse på min blogg, ha en fortsatt trevlig kväll

    2011-01-30 | 20:21:13
    Bloggadress: http://hatexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: