27november

festfint på Elle.

Kategori: Fashion

Lite efter är väl jag egentligen, men Elle-galan var i fredags och lite outfits från den måste ju upp på bloggen. Jobb och Jönköping har kommit lite emellan. Men till saken. Favoriten för mig är helt klart Elin Kling, med kläder från sin egen kollektion. Hur snyggt som helst. Vitt vitt vitt, vad var det jag sa. (Bilden längst upp till vänster) Andra favoriten är Frida Gustavsson iklädd en fantastisk Emilio Pucci klänning (bilden längst ner i mitten). Annars tycker jag det inte var så mycket kläder som var nått att uppmärksamma direkt ... Bilderna i collaget är mina favoriter, alla bilder kan du se här på Elles hemsida:

Kommentarer

  • Sara Johansson säger:

    Haha, hoppas ite rebecca hamnade på "dina favoriter" hon har ju helt klart glömt saker och ting innan hon gick ut ;)

    2011-01-18 | 10:45:28
    Bloggadress: http://Sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: