27november

tutorial.

Kategori: Photoshop

Eftersom det är röd dag idag, (vad jag kan se är den väldigt vit, men ja, dom säger att den är röd) Passar jag på att åka för att se vad som händer i Jönköping hos Jonas. Det är vitt, det snöar, och det snöar lite till. Inte så stor skillnad mot mitt kära Göteborg helt enkelt. Stannar här till fredag morgon, väldigt praktiskt eftersom det är närmare till Borås härifrån och får då sovmorgon. (Nej jag åkte inte bara hit för att det var praktiskt, bäst att klargöra det)

Surfade in på Cap&Designs hemsida och hittade en tutorial att göra en vattenfärgs bild av ett foto som jag tycker var väldigt lätt att följa. Jag har visserligen inte gjort den, men så snart som möjligt. Tutorials är det allra bästa när man vill lära sig Photoshop. Skall absolut testa den när jag kommer hem! Och det är inte alltid lätt att hitta dom där bra tutorialsen , och dessutom på svenska.


Kommentarer

  • Matilda säger:

    Fin blogg,



    Jag ska absolut kolla in den där tutorialen :)

    2011-01-08 | 11:27:08
    Bloggadress: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: