27november

week 1.

Kategori: Praktik

Nytt år, nya friska tag. Jag har vart en aningens slapp på att blogga det senaste. Jag har likosm haft så mycket. Praktiken på nelly, och resttiden som kommer till på grund av det gör att man inte orkar sådär jättemycket mer än att faktiskt resa och jobba. "Jobba". Men efter ett helt gäng med lediga dagar där jag umgåts med vänner, Jonas och bara fått ta det super lungt och inte göra någonting är jag tillbaka med massa nya krafter. Får väl se hur intensiv bloggning det blir, men det händer ju en hel del här på nelly, och galet produktivt, så jag kommer inte ha så mycket att skylla på direkt.

Så jag kan väl börja direkt.
Har bland annat gjort framsidan till Nelly Skönhet idag. Här kan ni titta på den, om ni vill se den på riktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: