27november

I am:sterdam.

Kategori: Livet

Sikken vecka jag har haft! Att uppdateringen på bloggen har varit totalt sämst är jag mycket medveten om, men jag har faktiskt skäl till det. Efter jobbet på tisdagen bar det av till skolan för att skriva ut det sista på min portfolio, och sedan raka vägen hem för att packa till min resa till Amsterdam, där jag har tillbringat de senaste 5 dagarna. Skälet för Amsterdamresan var eventet Sensation White, en festival på Amsterdam Arena med 40 000 besökare, alla klädda i helvitt. Fett! Har hur som helst haft en grym helg, och har tagit en massa bilder, som jag såsmåning om kommer få upp här på bloggen. Nu laddar jag iaf för en ny vecka på Nelly.com, och kommer tillbaka med helt nya krafter!

Sensation White 2011

Kommentarer


Kommentera inlägget här: