27november

Sasha Pivovarova.

Kategori: Photoshop

Tänk vad lite tålamod, photoshop och vilja kan göra tillsammans på Sasha Pivovarova. På nått sätt är det skönt att se att modeler ändå inte är perfekta innan retusch. Har lagt ett antal timmar på den här retuschen nu och jag måste säga att jag börjar bli nöjd. Har tänkt lägga den här i min portfolio, därför jag laggt ner så mycket tid. Vem sa att jag hade slutat skolan? Man slutar aldrig skolan när man har pluggat till att lära sig mer om sin hobby tror jag.

Tekniker jag har använt är; "splita" med hög- och lågpass, Dodge & Burn tekniken, klonstämpel och lagningspenseln.


Kommentarer

  • Marcus säger:

    Sjukt bra gjort moa! Fan i jämförelse när man sätter bilderna bredvid varann sådär ser hon helt grotesk ut! Ser ut som gollum fan! :)

    2011-06-09 | 12:43:32
  • Anna säger:

    nice

    2011-06-09 | 17:00:55
    Bloggadress: http://eatthisdothat.blogg.se/
  • Love&Peace säger:

    Bra gjort! ^^

    Har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till! ♥

    2011-06-22 | 01:37:25
    Bloggadress: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här: