27november

HTML, PHP, CSS.

Kategori: IP - KY Akademien

Idag har det vart en riktig kodar dag. Proppat in huvudet fullt med html, php och css. Börjar förstå mig på det lite gran, men det finns galet mycket att lära sig och förstå. Det är inget man gör på en eftermiddag direkt. Men känns bra att få ett hum om vad det handlar om och veta hur det ungefär fungerar. Man kanske skulle bli kodare? Nja.
Tror inte det är min grej riktigt. Men ju mer man kan dessto mer jobb kan man söka och få.

Dock är det skönt att man känner igen en del CSS koder härifrån bloggen som man ändå vart och rotat i en del när jag gjorde min design. Så helt bakom är man ju faktiskt inte. Plus att man har ju sett en del html på Nelly när jag hade pratik där.

Det har iaf gått åt en hel del koffein idag. Det är en sak som är säker. Dock ingen joltcola. Övergången till data nörd får ju liksom inte gå för snabbt.
Jag vet. Det är en superupphetsande bild.

Kommentarer

  • CJ säger:

    Tack söta du!



    Åh alla dessa koder! Jag är fortfarande stolt över att jag lyckades fixa min bloggdesign, header och allt själv, för alla dessa koder gör mig verkligen snurrig! :) Ha en fin kväll söta du!

    2011-03-29 | 19:29:14
    Bloggadress: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: