27november

Pantone.

Kategori: Livet

Väldigt väldigt väldigt fint Iphone skal. Något för alla nördar som typ jag och alla de som går i min klass på IP. Hey vart hittar man ett sådant där skal? Någon som vet så säg gärna till. Hittade bilden på den fantastisk inspirerande bloggen "5 inch and up"

För övrigt kan jag berätta att min redovisning gick fantastiskt bra och jag är supernöjd. Varför skall jag alltid nojja så fruktansvärt mycket? Fick dessutom göra den först av alla på morgonen så slapp sitta och vara nervös. Kom dessutom äntligen iväg och ta ett lungt pass på gymmet. Träffade också Maral, en gammal klasskompis på gymmet som man alltid blir lika glad av att träffa. Det har varit en bra dag idag.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Härligt att redovisningen gick bra!

    Jag ringer dig imorrn när jag slutat (15.12 haha..) om vi skulle ses alltså :) kanske kan ses i stan? eftersom jag har bil o behöver ha parkering haha :P

    2011-03-21 | 21:41:47
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Anna säger:

    OH! I want!

    2011-03-21 | 21:52:12
    Bloggadress: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: