27november

These Streets.

Kategori: Illustrationer

Idag har vart en långsam dag. Det första som händer när jag kommer till skolan är att läraren inte anländer och man kunde sovit ett par timmar längre. Åååh. Fick gjort lite nytta ändå innan jag vandrade hemmåt. Sedan blev det ett sjukt tungt och jobbigt MRL -pass. Hade glömt hur fruktansvärt jobbigt och roligt det passet är.

Gjorde en liten redesign av min New York inspirerade grej. En lite mer "clean" version. Jag gillar nämligen New York om det någon som inte visste det. Text av Alicia Keys.

E sugen på att göra nått med den. Funderar på att skicka den till nån typ av t-shirt trycks webbsida (har fått den tipsad för mig, men ligger för tillfället nere pga. omstrukturering ) där man tävlar om att bli veckans t-shirt. Cool. Kan va en kul grej.


Av: Moa Jansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: