27november

Vouge på väggen.

Kategori: Shopping

Yes yes då var onsdag snart avklarda den med. Idag blev det sovmorgon, pluss en sväng på stan med syster, och sedan kom Sara och Cherie och hälsade på. Cherie åt sjukt mycket bulle. Förstår inte hur det där går ihop, hur går det i den tjejjen? Riktigt roligt hade vi iaf. Liksom hela Barcelona gänget all togheter igen.

Eftersom jag e lite jobbig när det gäller att redigera bilder.. så är jag fortfarande inte färdig med mina New York bilder så tänkte visa en sak jag faktiskt köpte i New York som jag e sinnessjukt nöjd med istället. Det är de här tre vintage Vouge tavlorna jag köte i ett litet gatustånd längs Broadway. 65 kronor styck, inramat med glas. Lagom pris sådär. Dom skall jag sätta upp på väggen någonstanns. Skall bara klura ut vart.

Men visst är de fina? Det finsn så otroligt många fina omslag och covers till modemagasin så jag hade nog kunnat täcka min lägenhets väggar med det.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    sv; för min del blev det inte så dyrt för jag bodde hos min bästis som hyr en lägenhet eftersom hon jobbar och pluggar i paris. Men maten kostar ungefär som här å flyga är ju relativt billigt så det är boendet som är dyrt och man får räkna med mycket lägre standard än här hemma i sverige.



    Kram kram

    2011-03-16 | 20:09:42
    Bloggadress: http://madebyje.blogg.se/
  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Åh jag har alltid velat ha sådana! Skall försöka få tag i tre riktigt fina omslag och sätta upp ovanför min helfigurspegel =)



    //Emma Hå

    2011-03-16 | 22:19:58
    Bloggadress: http://emmahas.se
  • Sara säger:

    Snygga! De kommer bli feta på din vägg, I knooow it!

    2011-03-16 | 23:48:42
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: