27november

Black&White.

Kategori: Shopping

Blev ett par inköp häromdagen i staden. Det är trendigt med färg i vår ja. Hm, lyckades inte särskillt bra med det, men vad sjutton. Den svarta klänningen är från Lindex sammarbete med Narciso Rodriguez (Läs mer här:) endast 75 kronor, Det stavas FYND! När den tidigare sålts för 599 kronor.Jag tycker den är supersnygg, en aning lång är den, men går att fixa lätt med en sax, nål och tråd.

En vit fin korsett-topp har jag letat efter hur längesom helst till ett vettigt pris, och sprang bara snabbt in på Kappahl för utesluta det i stort sett, och där fanns den, helt perfekt! 249 kronor fick jag betala för den. Kommer passa till allt fint vitt, typ mina vita jeans i sommar, matchar med en brunbränna. Så. Usch. Nu har jag gjort slut på min shoppingbudget för den här månaden. Typ.

Kommentarer

  • modeller & mode säger:

    Shit! från 599 - 75. Det gjorde du bra! älskar att fynda billiga plagg :D då blir det ju mer för pengarna, tipp topp.

    2011-05-04 | 16:50:00
    Bloggadress: http://obsessedofmodels.blogg.se/
  • Anna säger:

    fint! jag vill med ha en vit korsett-grej!

    2011-05-05 | 13:45:42
    Bloggadress: http://mycupcakeworld.blogg.se/
  • anna säger:

    oj vilket fynd den svarta! ser superfin ut :)



    sv: det var en superskön dag!

    2011-05-05 | 17:34:14
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/
  • Fröken Ankarstav säger:

    vilket fynd du gjorde på klänningen!



    sv: haha ja precis. speciellt när man hittar något som man verkligen vill ha, då ska det vara jätte dyrt!



    jag såg Red riding hood, helt okej. en liten kopia av twilight ibland :S

    2011-05-06 | 15:12:49
    Bloggadress: http://ankarstav.blogg.se/
  • andrea säger:

    åhhh fy farao vilken fin korsett, har letat efter en liknande i flera månader men jag antar att dom inte säljs mer på kappahl :( vet du var man kan få tag på liknande eller vill du möjligtvis sälja din hihi?

    2011-12-15 | 22:01:36

Kommentera inlägget här: