27november

Examen IPh09.

Kategori: IP - KY Akademien

Igår tog jag examen, nu kan jag faktiskt säga att jag är en färdig utbildad informationsproducent. För det säger många väldigt mycket. Men ja, jag har gått färdigt min utbildning på Yrkes Högskolan Göteborg, på Informationsproduktion–Prepress utbildningen. Känns helt underbart att ha en sådan bra utbildning, med ett sådant gott rykte. Jag har fått så mycket under de här två åren, erfarenhet, vänner, kontakter och kunskap. Finns knappt ord för det. Det känns helt enkelt helt underbart!

Vi började dagen med en jättefin frukost på Lindholmen, båt tur till Lillabommen för examens cermoni och lunch på Palace i brunnsparken, hem för tårta med familjen, sedan iväg till Ritz, för middag och fest. En riktigt lyckad kväll med mycket skratt, matt och glädje, men samtidigt en lite sorglig dag när man vet att man inte kommer träffa alla fantastiska lärare och klasskamrater alls lika mycket. Får bli ett par afterworks till hösten tror jag bestämt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Grattis Moa! :)

    2011-06-01 | 00:42:29
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Ida säger:

    haha ja ;D men vad jag kände igen dig då.. förmodligen vet jag nog inte vem du är men isåfall måste du vara lik någon jag känner =) hehe

    2011-06-02 | 11:34:46
    Bloggadress: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: