27november

Pink Panthers.

Kategori:

Idag är det ÄNTLIGEN fredag. Och jag har redan nu haft en grym dag. En sväng i skolan för betyg och portfolio snack och återigen lite fixande och trixande med den. Hem för lunch och sedan skrev jag på ett väldigt speciellt papper. Ett sådant där kontrakt för ett förstahands hyrande av en lägenhet. Känns underbart. Jag borde fira det med nått. Får se vad jag hittar på.

Bara för att det är fredag pillade jag ihop ett litet collage av rosa pants. Jag tycker det är så fint med färg nu på sommaren. Så nu kan alla gå runt som rosa pantrar där ute. Jag hade gärna dragit på mig de där rosa jeansshortsen längst till vänster från Victoria Secret i sommar, det hade inte alls suttit fel.
Bildkällor från vänster, Långa byxor: Sportmax, Jil Sander, Ralph Lauren, Ralph Lauren, Luella.
Bildkällor från vänster, Korta byxor: Victoria Secret, H&M, Tara MatthewsVivienne Westwood, H&M

Kommentarer

  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Både rosa shorts och knallrosa vida byxor känns så himla rätt... måste införskaffas!



    //Emma Hå

    2011-05-20 | 21:37:05
    Bloggadress: http://emmahas.se
  • Sara säger:

    Tänkte skriva att jag ville ha ett par sådana tighta rosa jeans, men sen kom jag på att jag äger ju ett par ;)

    2011-05-22 | 00:07:08
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: