27november

Most Wanted – Balenciaga.

Kategori: Shopping

I lördags var jag i stan en sväng med min mor jag inte träffat på över en månad, kontisgt egentligen att jag inte reagerat mer än det bara vara var ett simpelt konstaterande. Man vänjer sig fort. Hur som helst gick jag in på NK och provade på hur det skulle se ut med en Balenciaga väska på min arm. Tycker de skulle passa himla bra. Är riktigt, riktigt, jättesugen på att investera i en sådan någon gång inom det närmasta. Då snackar jag ett halvår kanske, lite mindre. Problemet är väl priset som ligger mellan 12 – 13 000 kronor. Ganska saftigt. Kan åka till Thailand leva och bo i 2 veckor för två personer istort sett för det där priset. Nästan. Men å andra sidan vill jag ha den. Badly. Vad säger ni, kan det vara värt investeringen?

Kommentarer

  • Elise säger:

    Du är knäpp! Det går att hitta riktigt snygga väskor för 3000-4000 kr, och då kan du göra en resa också ;)

    2011-11-08 | 10:48:12

Kommentera inlägget här: