27november

Fredags Tapas.

Kategori: Livet

Eftersom jag hade äntligen tänkt att jag skulle få blogga även under tiden när jag är i jönköping eftersom de nu har skaffat sig en app trodde jag fel. Jävla skit-app. Funkade ju inte alls överhuvudtaget. Well well. Så jag får blogga idag istället. Helgen bestod iallafall av Jönköping, Jonas, Tapas, våfflor, 50 års kalas och slappat. Sovit länge har jag gjort och verkligen tagit det lungt.

I fredags blev det som sagt tapas på tapas resturangen AnnaGretas i Jönköping. Fantastisk god mat, verkligen prisvärt, rekomenderar er verkligen att gå dit om ni råkar vara sugna på tapas nån gång i Jönköping. Boka i tid dock. Väldigt populärt.
(Ursäktar för riktigt kassa bilder, min kameraladdare ha helt gått upp i rök, så använder min urdåliga mobilkamera tills dess. Måste verklogen leta fram den där laddaren.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: