27november

Nowhere.

Kategori: Fashion

Imorse släpptes Elin Kling kollektion i sammarbete med Nhu Doung OCH Nelly.com som har beskostat hela kollektionen, på Nelly.com till försäljning. Vad jag har hört har det gårtt som smör i solen och jag råder er att handla snart om ni hade tänkt köpa något. Dock kommer alla skor och väskor kommer in i November. Vet inte vad som hände där. Jag är lite sugen på jackan med skinnärmar och den plommonlila stickade tröjan. Varför skall man vilja ha så mycket. Här på nelly.com kan du iaf handla Nowhere och se inspirations-bildspelet.



Bildkälla:

Kommentarer

  • fashion by idag säger:

    SV: Tack så mycket! Jag köpte min på nätet, och sist jag kollade (igår) så fanns den kvar! :D

    2011-10-10 | 21:25:30
    Bloggadress: http://fashionbyidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: