27november

Frida Fahrman.

Kategori: Livet

Det har det vart mycket nu det sista. Jobb, jobbintervjuer övertid, vårdcentarlen besök gör det lite svårt att få tiden att räcka till. Något som verkligen piffade upp veckan ganska mycket var ett H&M- event Frida Fahrman anordnade med Coca Cola Light i onsdags. 20% rabatt på hela sortimenetet och det bjöds på Cola Light och Cupcakes. Frida Farhman var där och snackde mode och jag fick även en pratstund med henne. Riktigt trevlig tjej. Fått en annan uppfattning om henne nu, till det bättre. Sedan fick jag även visat för mig att jag och Sofia finns med på hennes blogg. Lite kul ändå. (se det inlägget här)

Första Bilden från Sofia, andra är från  mig.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men oj vad ful bild, haha. Aja, men för att vara (typ) ensam på h&m så äre värt .

    2011-09-05 | 18:37:36
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: