27november

Helgen.

Kategori: Livet

Helgen har vart en riktig super helg och innehållit det mesta en helg skall göra. Frukost/Brunch hos Min lillasyster på NK American Bakery med goda pannkakorm kaffe och mumsiga smoothies. Sedan en sväng på stan, med shoppping för Jonas del. (Jag har redan nog shoppat upp för mycket den här måndaden. Väntar på ett litet paket som skall komma vilken dag som helst på posten.) Sedan blev det pizza och senare på kvällen nattbio på Baksmällan II. Fantastisk rolig film. Dag två på helgen var slappdagen-deluxe, och vi gjorde egentligen inte många knop på hela dagen. Men vad gör det. Tyvärr började jag känna mig dålig och febrig, Så beslöt mig för att stanna hemma från jobbet idag. Börjar redan känan mig extremt rastlös, fast jag inte mår särskillt bra. Hoppas verkligen att jag känner mig bättre ikväll så jag kan gå till jobbet imorgon.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Det är fortfarande comics sans när jag tittar på din blogg på jobbet! :O

    2011-09-05 | 20:04:57
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: