27november

Jeffrey Campbell - Rumble.

Kategori: Skor

Generellt gillar inte jag jeffrey Campbell skor, men när jag fick syn på de här blev jag riktigt sugen på att köpa mig ett par. Kan vara för att de inte har den typiska Jeffrey Campbell looken. Skorna kan man köpa här om nån mer än jag blev sugen.

På tal om Jeffrey Campbell så släpps det massor av nya modeller idag på Nelly, dom är ju generellt väldigt populära, speciellt bland bloggerskor. Kommer bli en boll att hålla i luften idag på Nelly.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh, på MyNewsdesk fanns det ja ;) Gött!



    Det är för modereportage i en ny tidning som komma skall. Så jag försöker få tag på alla sådana kontakter redan nu, eftersom det blir väldigt mycket jobb att hitta rätt på allt sånt när det väl gäller ;)

    2011-09-15 | 09:42:52
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: