27november

Two Years.

Kategori: Livet

Exakt idag för två år sedan började jag blogga. Kan knappt fatta att det har gått två hela år. Och då har jag ju faktiskt igenom snitt bloggat  hmm.. nästan två gånger per dag. Nästan. Det är ganska mycket. Hur kommer man på saker att skriva om hela tiden? Det har hänt mycket på två år. Flyttat hemifrån, slutat skolan, fått ett heltidsjobb på nordens största modesajt, skaffat mig en himlans bra pojkvän och massa massa annat. Har inte tröttnat än och planerar heller inte att tröttna. Blir tvärtom mer och mer motiverad. Det är dessutom många av mina vänner som skaffat bloggar och det hela göra det bara ännu roligare.

Idag blev det åter igen en 11 timmars arbetsdag. Det gör mig dock ingenting, det är skönt att man har ett jobb man tycker är roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: