27november

This is what Weekend is about.

Kategori: Livet

Efter en ordentlig sovmorgon idag passade jag på att komma ikapp mig lite på hemläxorna, alltså alla mina härliga magasin som ligger och väntar åå mig. Jag älskar de helgerna man får tid över till att inte göra så mycket. Måla naglarna lite, läsa intressanta artiklar i ELLE, sukta efter dyra plagg (vem försöker jag lura ..vad jag menar är skor) från ELLE, läsa om prisvärda alternativ i Chic, plöjja igenom varenda sida från senaste Nelly Magazine ( med bikinibilaga! ) och äta skum-kokosbollar med  kaffe. Hallå? Varför gör jag inte det här varje helg?

Kommentarer

  • Mia säger:

    Ser ut som du har en farligt skön helg. Helt rätt! :)

    2012-04-15 | 15:21:51
    Bloggadress: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
  • Elise säger:

    Ja, det är en konst att göra ingenting! Jag har lärt mig nu, gör det du med! :)

    2012-04-22 | 01:40:56

Kommentera inlägget här: