27november

Plisserade drömmar.

Kategori: Shopping

Efter en skön kväll framför TopModel Sverige och dubbelavsnitt av Project Runway dennna tisdagkväll så skall jag nu gå och lägga mig riktigt tidigt. Får passa på när man är ensam hemma, och inte är "tråkig" och somnar i soffan framför tv:n klockan 22.30...

Prada visade massor av plisserat på catwalken för s/s-12, och jag tycker det är hur fint som helst. Tror jag skall försöka skaffa mig en plisserad knälång kjol. Helst vit. Får ge mig ut på stan och leta tror jag bestämt, det är ju faktiskt löning på fredag (Äntligen). Om det är nån som är sugen på plisserade klänningar, kan jag verkligen tipsa om Topshop som har massor plisserat i vår.


Kommentarer

  • Catja - Fashion Distraction säger:

    Sv: åh åh åhh! jag längatr så jag spricker. Haha! Hur börjar man jobba där? Jag skulle vilja jobba som stylist, hur går man till väga? Kram

    2012-02-26 | 12:44:10
    Bloggadress: http://catjas.se

Kommentera inlägget här: