27november

Trender s/s12 – I.

Kategori: s/s-12

Jag tycker ju det är så fantastisk kul med trender. Jag vet inte varför, jag följer dom inte slaviskt, lägger inte flera tusen kronor på varken riktiga trendplagg eller it-väskor. Men ändå är det något som tilltalar mig. Därför tänkte jag att jag skulle göra en liten serie med vårens trender som ni kan hitta i s/s-12 kategorin. Bara för att det är kul att veta.

Yes, Jag börjar då med en kul ny grej, Peplum. Verkar vara nått som har kommit för att stanna, och kommer säkerligen i nya versioner och färger framöver i vår. Jag älskar verkligen Jasum Wu´s rosa peplum-bakelse, hade gärna sett den i min garderob. Och gillar verkligen hela trenden. Peplumen piffar verkligen upp, det är ju nästan som att ha kjol hela tiden? Känns som man dessutom kan ha den både till fest och till en afterwork. Vilken är eran favorit, eller gillar ni inte alls peplumtrenden ?

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Den där svarta tröjan är så sjukt snygg!

    2012-02-09 | 00:11:17
    Bloggadress: http://jenniferl.webblogg.se/
  • Sara säger:

    Haha, ska faktiskt färga det så snart. Tror jag. Alexandra ska få. Btw. Mailade idag till Maria. Soyouknow!



    Haha, en Zumba hund! :)

    2012-02-09 | 00:44:13
    Bloggadress: http://finest.se/granberg
  • Maggiebell säger:

    sv: hoppas verkligen!!! finns varken på nätet eller på H&M i Västerås där jag kollat, så får väl leta vidare, hihi :)

    2012-02-09 | 13:02:33
    Bloggadress: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här: