27november

Case Scenario.

Kategori: Livet

Det här måste vara världens finaste iphone skydd? Ett hårt skal i en sprudlande härlig pantonefärg hade verkligen inte suttit fel på min iphone. Det värsta är att jag har en iPhone3Gs ... De här skalen får mig allvarligt att fundera på att haffa min en iPhone4 istället. Rosa skulle det vart då, helt klart. Det hade piffat upp mina vardagar till max. Här kan man shoppa dom på internet, tror dock inte de fraktar till Sverige ... Men åker man till UK, så kan man besöka en Harvey Nichols butik, så har man saken löst.
Efter en kväll med "twilight" blir det nu sängen. (Har sett filmen förut, men minns inte ett skit... säger en del vad jag egentligen tycker om den här filmen, men skall ge serien ett nytt försök.) På tok försent. Men what to do.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kärlek! Svarta, gråa och blåa går bort men annars hade jag haft riktigt svårt att välja. Gah!

    2012-01-10 | 09:38:51
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se/
  • Sara säger:

    Åh, var nära på att köpa ett sådant skal i Paris. Och mugg, och ljus och ja. Allt fanns. Kärlek. Tänkte ta bild och skicka till dig, men blev aldrig av ;)

    2012-01-10 | 10:56:49
    Bloggadress: http://finest.se/granberg
  • elise säger:

    Det orangea var helt sjukt snyggt!

    2012-01-15 | 22:49:33
  • elise säger:

    Det orangea var helt sjukt snyggt!

    2012-01-15 | 22:52:27

Kommentera inlägget här: