27november

Happy New Year!

Kategori: Livet

Nyårsnatten spenderades i Landvetter med fina vänner och med en febersjuk pojkvän. Fick en fantastisk trerätters middag - svampsoppa, fläskfilé med hasselbacks potatis och hemgjord vaniljglass med ananas - riktigt lyxig middag. Mycket bilder blev det som vanligt inte för min del. Detta tror jag dock skall blir ett nyårslöfte för mig. Att bli bättre på att fota det jag gör, men framförallt då det faktiskt händer saker. Riktigt tråkigt att inte ha bilder från livet som händer. Kommer komma en dag då man ångrar det. Så härmed idag har jag ett nyårslöfte. Dock fick jag dricka in det nya året med en fantastisk god champagne, och då skall man väl egentligen inte klaga, That should count for something? Jag känner på mig att 2012 kommer bli ett bra år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: