27november

Spotify playlist.

Kategori: Musik

Jag älskar spellistor på Sotify. De vet de som känner mig bra, vet det väldigt väl, jag har cirka 50 stycken... Om jag inte har nått att göra, kan jag sätta mig att göra en spellista. Ibland med ett tema, och ibland bara för att samla lite ny musik där.
Det är inte mycket som slår att sätta på en bra musik spellista när man har mycket att göar på jobbet, och bara köra. Stänger av allt annat. IDag har jag bara velat stänga in mig i ett musik moln, i detta fallet av min januarilista som ni också kan lyssna på om ni vill, här:


Kommentarer

  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Haha jag avskyr att göra spellistor ^^ Brukar bara "starra" alla låtar jag gillar och lyssna på den listan =)



    //Emma Hå

    2012-01-13 | 22:30:00
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: