27november

The Twilight Saga.

Kategori: Livet

I måndags kväll och igår var jag ensam på kvällen, och tyckte jag skulle passa på att se om de tre första twilight filmerna, (och skona Jonas från dessa) eftersom jag inte minns något från förra gångerna jag såg filmerna. Kändes lite fjantigt, men efter ha sett andra filmen igår, var jag bara tvungen att se den tredje också. Och jag var tvungen att erkänna för mig själv att jag också var en sådan tjej, som ville att Bella skulle välja en speciell kille. (Yes, I belong to Team Jacob, förstår inte alls den här Edvard hysterin .. varför välja en blek, tanig vampyr? Löjligt. Allt med Jacob var ju bra. hmmm.. jag har blivit skadad)

Nu känner jag mig till och med sugen på att se den fjärde filmen, Breaking Dawn. Och att faktiskt läsa böckerna, som ändå skall vara så mycket bättre än filmerna. Dessutom är bokomslagen väldigt väldigt väldigt fina, och passar perfekt min min övriga inredning.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh, läs böckerna! Läs dem, läs dem! Fick förklara massa för min kollega idag, som sett filmen. För att hon trodde fel. Hahaha! Böckerna är magiska! Vill inte ens se tredje bara för det.

    2012-01-12 | 00:49:23
    Bloggadress: http://finest.se/granberg

Kommentera inlägget här: