27november

Startskottet har gått...

Kategori: Livet

... för från och med idag är jag ledig i tre veckor! Min första betalda semester och det skall bli så jäkla skönt. Efter det här året på Nelly har jag lärt mig mycket, jag har stressat mycket och jag har jobbat hårt. Men framförallt så har jag haft så jäkla roligt. Men hur kul det än är, så måste man faktiskt vara ledig ibland. Och jag tror jag behöver det, att jobba mellan 8 upp till 12 timmar om dagen alla vardagar i ett år tar på krafterna. Och även om det känns jättekonstigt att inte vara där, så känns det nyttigt. Rensa tankar och komma ut "Nelly-bubblan" lite grann. Men såklart kommer inte bloggan nere för den sakens skull. Nu har jag ju mer tid. För min blogg är inget stressmoment, det här gör jag på min fritid, som bara råkar vara av samma intresse som det jag jobbar med.Nu skall och Jonas göra lite mat och dricka lite vin, för att fira semestern. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: