27november

Hard Rock & Shopping.

Kategori: Livet

Idag har jag haft världens bästa shoppingdag med Sofia. Alltid precis lika trevligt att träffa henne, och jag kan knappt bärga mig till vi skall åka till Barcelona om ett par veckor. Vi hade en grym (och dyyyyr) lunch på Hard Rock cafe där vi fick uppleva både sol och regn, och vi smög runt på reorna. Lite fick jag faktiskt köpt. dock inte på rea. Som vanligt.. Här är lite bilder från dagen. Hehe, blev mycket bilder på min fina versace/h&m kjol, den glittrar ju så fint i solen, så kund einte låta bli. Nu skall jag piffa upp mig lite för utgång på 20 minuter.
 

Kommentarer

  • ava miranda säger:

    härliga bilder sötis!

    sv: nej tyvärr :/ man måste vara 18 och över :<

    2012-07-01 | 07:19:57
    Bloggadress: http://avamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här: