27november

Etno prints.

Kategori:

Idag blev jag hemma efter att jag vart riktigt krasslig igår, så tänkte göra alla en tjänst att stanna hemma så jag inte smittar ner någon annan med nått. Men efter MASSOR av sömn och bara inte göra någonting, känner jag mig många gånger bättrre, och det blir absolut jobbet imorgon. Jag blir alldeles för uttråkad att bara vara hemma.

Idag har det iaf varit ett riktigt fint väder som man blivit en gnutta mer pigg av. Jag blev också riktigt sugen på den där brunbrännan man saknat sedan september. I sommar vill jag matcha mina brunbrända ben med färgglaga etno prints, och jag hade inte teckat nej till Sass & Bide shortsen längst upp till höger. Är etnomönster något ni vill matcha era sommarben med ?

Kommentarer

  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Jag tycker det är himla snyggt, men vet inte om det är min grej. Kanske på en detalj, som en väska eller något..?



    //Emma Hå

    2012-03-14 | 13:47:34
    Bloggadress: http://emmahas.se/2012/march/tavling.html

Kommentera inlägget här: