27november

Sneakers is the new High Heels.

Kategori: Spend or Save?

Ni har väl inte missat sneakersen med inbyggd/dold klack som slått igenom totalt på alla streetstyle bloggar? Isabel Marant sneakersen syns på varenda Streetstyle blogg och creddig bloggerskas fötter, och har blivit de nya High Heels-en. Tillochmed Beyonce har på sig dom i sin video, Love on Top. (Se den här:)
Jag måste erkänna att jag tycker de är snygga.. Fast ändå inte. Typ fulsnygga? Men det ser ju fantastiskt bekvämt ut. Kollade runt lite i cybervärlden och hittade de här look-aliksen på Have2have. Är smått sugen på att beställa ett par. Jag gillar inte riktigt annars när det blir för likt ett märke. Men att köpa ett par sneakers för nästan 10 000... ja där går min gräns (och jag har en hög smärtgräns när det gäller skor!)
Jag hittade även lite olika matchningar folk har gjort jag hittat på lite olika streetstyle bloggar, ifall ni vill se hur man kan macha dom. Åh. Nu blev jag ännu mer sugen. Kanske får bli ett par ändå. Skorna kan ni köpa här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: