27november

Nelly Magazine #5

Kategori: Min Design

Ni har väl inte missat att det nya Nelly Magazine har kommit? Nu får du numer 5 med i din order när du handlar från Nelly. Det här numret har jag för första gången vart med och gjort ett plock! Superkul att få göra lite annat  än advertorials som börjar bli en riktigt vana nuförtiden, och har med i nästan varje nummer. Det är verkligen superkul att få göra lite uppdrag åt tidningen också ibland, så jag inte glömmer min kära originalarkunskaper, som jag faktisk egentligen är utbildad till. För det är verkligen natt och dag att jobba med webb och print. Men jag kan inte riktigt välja vilket jag tycker är roligast... därav är mitt jobb helt ultimat just nu. Här kan ni också läsa hela tidningen:
 
Ett plock för Nelly Magazine
Advertorial för Pantene
Advertorial för Clarins
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: