27november

MBFW Stockholm

Kategori: Fashion

I två dagar har du nu uppdaterats, skrivits och instagrammats som mest från Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm. Jag har alltid sagt tillmig själv att jag också skall få inbjudingar en dag. Nå, vi får väl se hur det blir med det. Jag valde kanske inte riktigt rätt yrke, (Grafisk designer) för att få springa på visningar. Som tur är, kan man se visnigarna ett dygn senare om inte mindre än så, på det kära internetet. 
 
De visningar att är värda enligt mig att uppmärksammas är; Ida Sjöstedt såklart. Tyll, blommor, vitt pch romatiskt som vanligt. Med lite oväntade inslag ,för att vara vår, – päls. 
Mimi Plange, är inte en designer jag har koll på, men älskar printen jag ser på den där bilden! J.Lindeberg, börjar verligen ta mer plats på modescenen, och de där metalliska accessoarerna ser fantastiska ut! Carin Wester, jobbar med ljusa skira och puderrosa toner till nästa vår! Lika så gör Dagmar, som hade mycket nude och med kimon, och en del stickat såklart. Hunkydory är och en designer som tar allt mer plats, och den där fjäder jackan hade jag gärna sett på mig själv till våren!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: