27november

Trend Report I AW13

Kategori: a/w-13

Som sagt börjar hösten närama sig (Snälla dröj lite till!) och höstplaggen börja rulla in i alla butiker. Jag tänkte gå igenom säsongens största trender, det har ju blvit lite av en tradition numera. Så man vet vad man skall hålla lite extra utkik efter i butikerna redan nu. Love this!
 
Punk: En av säsongens största trender är punken och grungen. Småblommigt matchat med rutiga skjortor, stora, klumpiga boots tillsammans med päls, läder och nitar så har du enkelt kammat hem looken. En visning att kika in extra är Versaces, och personer att googla på stilinspo är Kurt Cobain och Jenny Humphrey andra säsongen i Gossip Girl. Jag är personligen inget fan av Punken, men kan säkert ta tll mig lite detaljer som nitar, dragkedjor och rutiga detaljer. Gillar ni? 
 
 
Köpställen: 1. H&M, 2. H&M, 3. H&M, 4. Gina Tricot,
 
Bilder: Style.com
 

Kommentarer

  • Elena säger:

    Åh, sommaren kan få stanna ett litet tag till. Sen vill jag ha höst så att jag får resa :)

    Svar: Eller hur, bara ett par veckor till, sen är vi redo för höst!
    Moa Jansson

    2013-08-07 | 21:00:36
    Bloggadress: http://ellisono.blogg.se
  • Emelie säger:

    - Men eller hur! Det är supersvårt, fast ibland kan man få till det riktigt snyggt.. Synd att det är så sällan bara ;)

    2013-08-07 | 21:15:14
    Bloggadress: http://emeliieanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: