27november

Almost over.

Kategori: Livet

ÄNTLIGEN så var det fredag och en av de mest intensiva veckorna är över på Nelly. Varför känns det som jag har skrivit det nästan varje vecka den här hösten? Insåg när jag kom hem till lägenheten ikväll att jag inte ens sett att det vart jättestökigt och smutsigt eftersom jag knappt tänt ljusen när jag kommit hem, bara gått till soffan och däckat en stund och sedan direkt till sängen. Yoghurt och Müsli till middag 5/5 veckodagar och att sminka och klä upp sig ligger allra lägst ner på priolistan. Det glammiga livet hos en Web Designer på Nelly.com! Tur att jag verkligen trivs på det där stället och att jag har massor av fantastiska arbetskamrater som är minst lika passionerade för Nelly som jag är. De gör det hela roligare. Nu skall jag typ vara ledig i en vecka. Nu fasen skall det vilas, och inspireras för ss14 riktigt ordentligt!
 
Kunde inte låta bli att ta med den här bilden i inlägget, fast det inte har en endastekoppling till texten.
Mest bara för att Elsa är så snygg på denna bilden och att jag älskar posen. Anledning nog? Yes.
 
 

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Haha alltid är det den intensivaste veckan :P Det skulle ju lugna ner sig efter din födelsedag ;)
    Jag är också ledig nu så kaffet är ju givet!! Givet Moa!!

    2013-12-21 | 11:15:57

Kommentera inlägget här: