27november

#nellyawards

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Efter en veckas paus från bloggen på grund av extrem aktivitet i Borås och Nelly.com är jag äntligen tillbaka, och jag har så mycket att berätta och visa er! Men jag börjar med ett av helgens event: Nelly Awards.
Varje år har vi en julfest på Nelly, som på så många andra företag. Men Nelly Awards är speciellt. Det är energi, kärlek och passion för företaget vi jobbar på. Kan inte förklarar det bättre än så. Och precis som 2 år tidigare var jag med och arrangerade årets fest, där jag fick göra fina inbjudningskort med foliering, ett program som användes på hela kvällen och såklart diplom till vinnade kandidater i varje kategori. I år var jag själv nominerad till "The Passion Award" och kammade även hem vinsten. Kan ha varit en av mitt livs lyckligaste ögonblick tror jag, fullständig lycka!  Att ge så mycket tid och kraft jag har gjort (som så många andra fantastiska människor på Nelly) känner jag att jag faktiskt var riktigt värd vinsten. Sen fick jag ta med mig en iPad mini hem ockå, det var ju inte så tråkigt det heller. Här är lite av mina och mina vänner snapshoots från festen och från hashtaggen #nellyawards, som användes under kvällen. Där ser ni mig i mitt glädjerus också, (haha, ser inte klok ut men det fick de vara värt.)
 
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Så himla kul det såg ut! Och fancy, kul att få klä upp sig ordentligt :)

    Grattis igen!

    2013-12-03 | 09:31:36
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • anna säger:

    vad kul :) grattis!

    Svar: Åh tack Anna! :)
    Moa Jansson

    2013-12-06 | 23:52:01
    Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se
  • Anna J säger:

    Så fin du vaar,. glädjerus bilden va jättesöt ju :D

    Svar: aaw, tackis! :D
    Moa Jansson

    2013-12-09 | 13:50:39
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se

Kommentera inlägget här: