27november

Los Roques part II

Kategori: Resor 2013

Då fortsätter jag med mina bilder från min 2-veckor semester i Venezuela och här på Los Roques. Där hade jag hade ett litet projekt – att fota de vackra färgerna på kolonihusen och om det blev bra, göra tre fina canvas tavlor och sätta upp på min vägg. Här är några bilderna och faktiskt tycker jag att färgerna är helt fantastiska och det kan mycket väl bli ett par tavlor. Vi besökte ocjså en slags anläggning där de skyddade sköldpaddor, och jag fick fotat en massa små söta saker. Jag behöver väl inte säga att jag längtar tillbaka? Alla bilder fotade av mig.
 

Kommentarer

  • Christine säger:

    Åh vilka härliga bilder Moa! De med dörrarna gjorde mig glad på något vis:) Du borde fota oftare som sagt.

    Svar: Vad gullig du är, haha... jag får nog göra det, är riktigt sugen på ett najs objektiv nu!
    Moa Jansson

    2013-02-07 | 18:21:25
  • Elise & Andreas säger:

    Helt otroligt vackra bilder! De är som tagna ur en katalog! Stunning!

    Svar: Vad gulliga ni är, tack skall ni ha!
    Moa Jansson

    2013-02-07 | 22:00:58
  • emma säger:

    ååh.....

    2013-02-14 | 07:14:15
    Bloggadress: http://glossfashion.com/emmahiltunen/

Kommentera inlägget här: