27november

Mello 2013.

Kategori: Livet

Igår var jag i Svandinavium för att för första gången se Melodifestivalen live. Jag har älskar Melodifestivalen sen jag var en liten skit och har nog kollat på alla deltävlingar och finaler, utan något enstaka undantag kanske. Artiserna igår var av blandad rang och kvalitet men det var inga tvivel om vilken som var min favorit, – Anton Ewald medlåten Begging. (Finns på youtube här) Fantastisk låt som skulle gå kanon i Eurovision enligt mig, plus att grym röst och dans. Allt som en vinnarlåt skall innehålla. Sedan är det väl få som missat att Sean Banan gick vidare. Jag vet inte om jag skall gråta eller skratta – men jag skrattar mest. Han är ju verkligen en karraktär, och han bjuder sannerligen på en show. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: